23 Ağustos 2015 Pazar

Eyeliner Dipliner önerileri


 Öncelikle herkese merhaba :)

Bu benim ilk bloğum umarım beğenirsiniz okuyan herkese şimdiden çok teşekkürler hepinizi çok seviyorum :))

Bugün size önerebileceğim uygun fiyatlı eyeliner ve dipliner lardan bahsedeceğim. Keyifli okumalar...



  Şuanda gerçekten severek kullandığım ve fiyatları gerçekten çok çok uygun olan 3 tane eyeliner ve  1 tane diplinerım var.

                                        Flormarın dipliner black isimli ürünü  ile başlıyorum. 



Bu ürün gerçekten çok güzel. Özellikle ince fırçalı olması sürümünü kolaylaştırıyor. Tabi ince fırçalı olmasının dezavantajları da var örneğin bu diplinerla şekil vermek birazcık zor.


Ürünün açıldıktan sonra kullanım süresi 6 ay. Islak görünümlü bir dipliner. Sürdükten birkaç saat sonra bile mat bir görünüm almıyor. Yanlış hatırlamıyorsam bu ürünü 15 liraya almıştım. Size gönül rahatlığıyla önerebilirim.


Sırada size önerebileceğim essence in 2 in 1 eyeliner pen isimli ürünü var.


Bu ürünü alırken özellikle dikkatimi çeken şey iki uçlu olmasıydı. 
Bu eyelinerın iki ucu bulunuyor biri ince diğeri ise kalın bu açıdan gerçekten çok kullanışlı.


 Thin (ince) uç:                                                                                                     Thick (kalın) uç:

                                       
,










İnce ucu özellikle göz altlarında iyi bir sonuç veriyor. Kalın ucu ise göz kapaklarına sürmede gerçekten büyük kolaylık sağlıyor. Yeni başlayanlar için çok iyi bir ürün.

Bu eyelinerdaki tek sorun tam siyah olmaması bu doğal bir görünüm isteyenler için iyi bir şey aslında. Yani eğer çok koyu bir siyah olmayan ve doğal bir makyaj için kullanabileceğiniz bir eyeliner arıyorsanız bunu size önerebilirim. Bu ürünü gratis mağazalarında bulabilirsiniz fiyatı ise 15 lira.

                                    Sıradaki ürün golden rose waterproof eyeliner.









Bu ürün golden rose'un su geçirmez eyelinerı. Simsiyah bir göz makyajı istiyosanız bu ürün tam size göre. Ürün su geçirmez olduğundan çıkarması biraz zor. Ama zaten ben bu ürünü su geçirmez olduğu için aldım ve alırken çıkarma zorluğunuda göze aldım :)

O sıcak yaz günlerinde kullanılabilecek bir eyeliner çünkü her ne kadar terleseniz de eyeliner akmıyor.

Benim cildim allerjik ve makyaj sonrası kızarıyor ama bu üründe böyle birşey yaşamadım. Hem simsiyah bir eyeliner olması rengini tam vermesi ve cildimi tahriş etmemesi sayesinde en çok kullandığım eyelinerlar arasında.

Ben bu ürünü indirimdeyken 5 liraya almıştım ama sanırım indirimsiz fiyatı 9 lira.


                                    Ve son olarak golden rose'un precision eyelinerı.












Bu ürünün üzerinde black yazmasına rağmen tam anlamıyla siyah değil biraz grimsi bir siyah.

 Ürünün özellikleri arasında: waterproof(su geçirmez), quick drying(çabuk kuruma), long lasting(kalıcı) olması da var. Bu ürünü makyaj temizleme jeliyle kolayca çıkarabilirsiniz.

Eyelenirın kalem uçlu olması da bana göre avantajları arasında. Çünkü hem ince çizgi çekmek hem de kalın bir eyeliner çekmek kalem uçlu eyelinerlarla çok daha kolay.

Bu ürünün fiyatı da 10 lira.
















   Bugünlük bu kadar;umarım sizin için yararlı olmuştur. Okuduğunuz için çok teşekkürler.                                                                      
                                                    GÖRÜŞMEK ÜZERE <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder